maandag 6 juni 2011

Blijde geboorte

Het kriebelde al zo lang... ik wilde leren naaien. En dan de good old-fashioned way, met naailessen. Autodidact worden, dat zou er toch nooit van komen - "ken jezelf", 't zijn wijze woorden. En in september was het dan zover: ik begon aan mijn basiscursus naaien. Een strandzak, pyama, ballonkleedje en linnen broek verder zijn we ondertussen, en ik ben besmet. Besmet ja, met de alom bekende naaimicrobe. En ik vrees dat het een langdurende besmetting zal worden.

En het kriebelde ook al een tijdje: ik wilde bloggen. Al lang volg ik al die superblogs over naaien, en mijn hoofd stroomt over van alle ideetjes die ik overal opdoe. En ik wilde dat ook, vanalles met jullie delen. En ik wil kunnen reageren op alles wat jullie schrijven en tonen. Laten weten hoe geweldig ik het telkens weer vind, wat jullie allemaal maken. Vragen kunnen stellen. En dat zonder dat daar dan telkens "anoniem" bovenstaat.

En dus is dit de geboorte van mijn eigen blog!

2 opmerkingen:

  1. Dag!
    Ik las je reactie bij Hella, en afgaande op je bijzonder grappige blognaam ben ik hier nu plots getuige van de geboorte van een kersverse blog seg!
    En ik ga je daar dan ook als eerste van harte proficiat mee wensen!
    Veel succes en plezier met het bloggen, ik ben alvast benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik kom hier ook via La Fille Hella. Ik kijk al uit naar je creaties! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen