zaterdag 2 januari 2016

Sterrenwolf

Ik begin dit nieuwe jaar met een aantal berichten met maaksels van vorig jaar. Zo gaat dat, als je blogsnelheid wat sputtert.

Ik zei het hier al, Wolf is een fijn patroon en zo wilde ik nog wel wat pyama's voor Ernestje maken. Uit mijn stoffenkast diepte ik lap tricot op die hier al jaren ligt. Geen idee waar ik hem ooit kocht en ook niet wat mijn oorspronkelijke plan ermee was, maar nu werd het dus een pyama voor Ernest.


Veel flashy kleurtjes, het doet mij om de een of andere reden aan circus denken, en ik vind het wel fijn eigenlijk, zo kleurrijk in de winter.

Voor Ernest is het allemaal goed, die trekt zich niets aan van wat ik hem aantrek. Hij ontdekte tijdens de shoot zijn niet-volledig-leeggedronken flesje melk, en trok zich vervolgens ook niets meer aan van het feit dat wij probeerden mooie foto's van hem te maken - wat uiteindelijk juist wel leuke foto's opleverde.




De pyama werd hier al veel gedragen en begint al de sporen van de vele wasbeurten te vertonen, en da's een goed teken, al zeg ik het zelf :-)

17 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk mannetje <3! Mooie Wolf, lekker gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat tof... zelfgemaakte kleertjes dienen om te dragen en te wassen. Op naar de volgende wasbeurt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! en inderdaad een zeer goede bestemming voor tricotjes die blijven liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi! En die kleurtjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat is dat een ongelofelijk koddige pyama!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! En Ernest staat duidelijk met die flashy kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke pyama en zo te zien met vrolijke Ernest erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij lijkt me toch al behoorlijk mobiel te zijn, uwe Ernest ;)
    Schoon pyama, ik ben hier ook aan een Wolf-manoeuvre bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, wat is dat een prachtig ventje! Die voorlaatste foto in't bijzonder *smelt* :-) leuke pyjama zo die felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, wat is dat een prachtig ventje! Die voorlaatste foto in't bijzonder *smelt* :-) leuke pyjama zo die felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalige foto's, en die stof, die lag overduidelijk te wachten om pyjama te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ideaal stofje voor een pyjama en Ernestje is er duidelijk super blij mee! Beste wensen voor 2016 hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Zalige match! Jouw zoon en wolf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne pyjama! En wat een zalige lach heeft jouw lieve schat!

    BeantwoordenVerwijderen