maandag 19 december 2011

Een gat in de lucht

Jaja, een echt gat in de lucht, en dat door mij gesprongen!


Kent u dat gevoel, dat u iets naait, en als het dan af is, krijg je plots een geweldig gevoel dat het gewoon helemaal geworden is zoals je wilde? Of zelfs nog beter dan je vooraf had gedacht?

Awel, dat gevoel kreeg ik vorige week toen ik deze rok afwerkte.


De stof kent u al van bij Ienemiene en bij Liezewiezewoes, en het patroon zag u al eerder bij Elisanna. De speciale zakken geven het rokje net dat ietsje extra's dat ik zo geweldig vind. De zakken zijn wat groter dan bij Elisanna's versie, mijn lerares tekent de dingen die ik wil maken altijd meteen op mijn maat zonder het patroon te gebruiken, en ze heeft de zakken blijkbaar wat groter ingeschat. Als ik de rok nog eens maak - en dat komt er zeker van - maak ik ze misschien iets kleiner.


Ienemiene combineert haar rok met petrolblauw, maar dat staat mij blijkbaar zo niet - écht niet voor publicatie vatbaar - dus probeerde ik het met rood, en ik ben er echt blij mee!

Ik heb de rok niet gevoerd, geen geduld meer voor. Een vlug belegje dus, en klaar!
Een topstuk, wat mij betreft. 

Valt het op, dat ik er content mee ben?


13 opmerkingen:

  1. Zeer geslaagd! Ik kan het geloven dat je blij bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Populair stofje blijkbaar, ligt hier ook klaar om in een rokje omgetoverd te worden. Jouw versie is alvast prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ! En ze zit als gegoten, zo moet dat inderdaad om een gat in de lucht te springen he !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super, een leerkracht die alles op maat tekent! Het zit je als gegoten, geen wonder dat je zo blij bent! Enjoy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG! Echt een heel leuk model met die zakken!
    Prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo mooi! Heel leuk modelleke, prachtige stof, dus een prachtstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die is echt heel leuk, en het stofje is ook helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het staat je beeldig. Je mag terecht blij zijn met zo'n leuke rok.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er heel leuk uit!!! prachtig met rood! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh mooi exemplaar zeg! en met rood is die ook echt super mooi! moet ik ook es doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Terecht blij! Mooi hoor - die zakjes zijn heel speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen