woensdag 6 juni 2012

Bij een verjaardag horen cadeautjes!

Exact een jaar geleden plaatste ik het eerste berichtje op deze toen nog kersverse blog. Ik begon eraan met het idee dat ik wel zou zien of het me beviel; nu kan ik me niet inbeelden dat ik het bloggen zou stoppen. Ik hou ervan! Foto's maken, tekstje schrijven, hier en daar wat bijschaven, publiceren en dan de vele leuke reacties lezen... nee, ik kan het niet meer missen.

Bij een verjaardag horen natuurlijk cadeautjes! Ik deed nog nooit een give-away, dus het werd sowieso hoog tijd dat dat er eens van kwam. Bij deze!

Een paar weken geleden trok ik nog eens naar In den Beer voor één stukje stof dat ik nog nodig had voor in de laatste naailes. Wel, ik daag u uit. Ga daar binnen en probeer met slechts één stukje stof buiten te komen. Moeilijk, inderdaad. Het toeval wil dat daar net in die periode heel wat stofjes aangeboden werden aan belachelijke lage prijzen, en neen, ik kon mij niet bedwingen.


Ik bracht van vijf stofjes telkens 2 meter mee, 10 meter stof. En eigenlijk: dat is meer dan ik mezelf zo even snel snel zie verwerken. Dus ik geef weg! Twee van jullie wil ik blij maken, met elk een meter van een van de stofjes naar keuze.


Wat moet je doen?
* Laat hieronder een berichtje achter, en laat weten van welk stofje je graag een meter wil (hieronder zie je ze nog eens in detail).
* Als je volger bent of wordt, krijg je een tweede kans.
* En als je wat reclame maakt op je blog of facebook of waar je ook maar wil, krijg je er nog een derde kans bij - laat dat dan wel even weten in je reactie.

Deelnemen kan tot 30 juni, op 1 juli laat ik een onschuldig handje de winnaars trekken.

Nog even de stofjes in meer detail:

Stofje 1

Stofje 2

Stofje 3

Stofje 4

Stofje 5
Succes!

153 opmerkingen:

  1. Wow, dat zijn prachtstofjes, ik maak graag een kansje! Stofje 4 en 5 dat vind ik de allermooiste, 4 is denk ik mijn favoriet.
    Volgen doe ik je al even; op mijn blogje staat de giveaway gepromoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawadde zeg. eerst en vooral goed gedaan (ivm de beslissing van een jaar geleden om een blog te beginnen) ten tweede: ik doe graag mee... voor stofje 3...denk ik ;) (moeilijk kiezen hoor) volger ben ik al effekes! en dan probeer ik nu het onschuldige hand om te kopen met boterhammen met choco en lolly's en... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow, zalig!
    Een dikke proficiat! Jouw blog volg ik als trouwe fan :)

    Stofje vier is geweldig!
    Ik reageer
    Ik volg
    Ik link (http://nienkemaakt.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai zeg, al een jaar. gefeliciteerd.
    en ik doe ook graag mee. stofjes 3 en 4 vind ik super!
    maar 3 is nog net iets mooier denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give away stofje 3 doe ik een gokje voor !
    Een jaar aan het bloggen gefeliciteerd !
    Ik volg je uiteraard al een poosje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je blogverjaardag!
    Ik doe graag mee voor stofje 4. Ze zijn allemaal mooi, maar dat stofje springt er voor mij uit.
    Reageren is daarmee gebeurd, volgertje ben ik al en die link ga ik direct plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaw een jaar bloggen... Hop naar de 2 jaar ;-)
    Ik doe graag mee en laat mij liefst verrassen door jouw stofkeuze voor mij. Linkje plaats ik straks en volgen doen we al een tijdje.

    Veel plezier!
    Veertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 1 jarige blog verjaardag!!
    Ik waag graag een kansje voor stofje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd! Blog maken en dan reacties krijgen zijn altijd leuk!! Dat doet de mens goed en je krijgt extra waardering voor je eigen hobby.

    Ik doe mee voor stofje 4! Erg leuk!!
    Volger ben ik al en ga zeker weten je link op mijn blog zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeuj, gelukkige verjaardag :)
    Ik volgde je al en zal ook een linkje zetten op mijn blog!
    En moest ik winnen zou ik stofje 4 kiezen (duimduimduim)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat zeg! Bloggen is idd heel verslavend :) Ik ding graag mee naar stofje 3! Volger was ik al en ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. we doen graag mee voor stofke 3!!!
    volgen doen we je al een tijdje & we gaan wat reclame maken ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Als ik nu ooit eens iets mocht winnen ... stofje 2, 3, 4 of 5 vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel tof! Stofje vier is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd met je blog verjaardag! leuk dat je ons laat delen in al dit moois. ik doe graag mee voor stofje 3 of 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh! Moeilijk om te kiezen, maar ik heb nog niets geligs in mijn kast liggen en stofje 3 vind ik bovendien ook nog het mooist.
    Ik ben ook volger geworden uiteraard.
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat! Ik waag zeker mijn kans.
    Stofje 3 vind ik heel erg mooi, zowel van print als kleuren. 4 en 5 zijn ook mooi. Ik volgde je trouwens al een tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat Tine!! Ik vind stofje 5 het mooiste! En ik zet een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat!
    Moeilijke keuze, doe maar stofje 4 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, proficiat! Ik doe graag mee voor stofje 4, plaats 'n link op m'n blog (lilimakes.blogspot.com) en word volger. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat! Ik ben volger en ik ga voor stofje 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Is dat nog maar een jaar dat jij blogt? Dat lijkt echt al veel langer!
    Ik doe heel graag mee voor stofje vier met de Petit Pan-allures, ik kwijl er nu al lang genoeg voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe heel graag mee voor stofje 3. Ik volg je al van in den beginne. Toen was ik ook net beginnen bloggen, maar ik heb het een beetje opgegeven :-). Te weinig tijd. Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. woehoewwww proficiat zeg!
    stofje 4 is hier immer welkom

    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heyla,
    ik hoop dat je nog lang doorgaat met je blog!! Ik ben al even volger en het is altijd een plezier om hier langs te komen/lezen :)
    Ik heb geen voorkeur, maar waag m'n kans op een verrassing...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hieperdepiep! ik waag mijn kans voor stofje 3...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik lanceer een speciaal vuurwerk voor jou op mijn blog! Van ne 3,4,5 stofjes: BOEM!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe ook mee voor stofje 3! (Ik volg je via bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil graag meedoen voor het vierde stofje! En proficiat met de eerste verjaardag hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ikikikikikikikikik! Ik doe graag mee voor stofje 3 of 4, ken nie kiezen! ik volg je al een tijdje en vind het elke keer fijn als ik een nieuwe post kan lezen! proficiat met je 1 jaar bloggen! hieperdepiep!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk! Gefeliciteerd met al een jaar bloggen! Ik volg je en maak reclame voor je op mijn eigen blog, kijk maar, links in de kantlijn :)
    Stofje 3 vind ik het mooist, anders stofje 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met de blogverjaardag en wat een beeldige stofjes! Ik doe graag mee aan je give-away en kies voor stofje 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hiep hiep hoi ... 1 jaartje bloggen al ... tijd gaat snel ... ik volg je al lang, dus doe ik ook mee voor een stofje, om het even welk: ik vind ze allemaal leuk, maar als ik toch moet kiezen ga ik voor nummer 4! Groetjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met je blogverjaardag ! En ja hoor, ik wil graag meevieren. Stofje 3 vind ik schitterend ! Ik volg je al een tijdje en ik zet een linkje op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ooooh Heppie b-day! Ik kan niet kiezen tussen stofje 3 en 4, dus moest ik winnen, kies jij dan maar voor mij!
    oja ik was ook al volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat! en wat een fantastische give-away.... ik waag mijn kans voor stofje nr 3. Volgen doe ik je ook al bijna een jaar intussen, en ik kom hier graag meelezen! Ik zet nog een linkje op mijn blog.

    groeten,
    Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat! Ik doe graag mee voor stofje 4 en plaats een linkje op mijn blog. Volger ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo,

    Wat een leuke Give-away ! Ik doe mee. Ik hoop eens geluk te hebben en stofje nummer 3 te winnen. Ik ben al volger. Bovendien plaats ik een link op mijn facebookpagina : http://www.facebook.com/pages/Koekje-Haakje-Maak-je/144856585623755

    Lieve groetjes,

    CreativEls,

    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waaaah, als volger van het eerste uur doe ik graag mee. Stofje 3 is helemaal mijn goesting! Ik plaats ook een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Tuurlijk doe ik mee! Graag voor stofje 3!
    Ik ben volger en zet een linkje op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hello hello, happy Blog-day!!!
    Wat een leuke give away. Ik ga voor de 3 kansen:

    - berichtje achter laten: CHECK
    - volger zijn: CHECK
    - linkje op men blogje: CHECK

    Aja, ik ben verzot op stofje 3, 4 en 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Pfff, moeilijk, Ik kies stofje 3, of neen, stofje 4, of neen ... Je moet het ons zo moeilijk niet maken.
    Nog veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik volg je blog heel graag en doe graag mee voor stofje 3, 4 of 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe mee :) ik volg en vind stofje 4 helemaal de max! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw, wat leuk dat je zo een leuk stof gevonden hebt, en wegggeeft, ik doe heel graag mee, en dan voor stofje nummer 3. Blijven bloggen, blijf het leuk vinden en vooral ons blijven inspireren eh! Veel groetjes Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik volg je blog ook al een heel tijdje en ik doe graag mee voor stofje nummer 5. Proficiat met je blogverjaardag! Dat vliegt hé, zo'n jaar :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik volg (al lang), link (kijk maar op mijn blog), en ga helemaal voor nummer 3! En, o ja, merci hé, voor dat jaar. Wij lezen met heel veel plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh geweldig! Ik volg je ook al ff en laat hierbij dus een reactie achter ;) stofje 3 heeft mijn voorkeur!

    Tis altijd n plezier om jouw blog te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe graag mee met je give away, Ik ben juist volger geworden en ik plaats wat reklame op mijn eigen blog hoemmelke.blogspot.com

    Groetjes en tot blogs
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  50. gefeliciteerd met je blogverjaardag! ik doe graag mee voor drie of vier

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat met je blog verjaardag!
    Ik ben nieuw maar wil graag meedoen... ga je volgen!

    ik ga voor nr 3... je weet maar nooit!
    lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  52. In den Beer? Daar kun niet buiten komen zonder 'n (superleuk vervlogen) stofje! Mooie keuze! Dus ja, ik waag mijn kans! Net 'n volger erbij én 'n link op FB. Stofke 3 of 4 zou me wel kunnen bekoren; Nogmaals gefeliciteerd met je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe graag mee voor stofje 1!
    veel groeten,
    Perzik

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe ook mee. proficiat met je 1jaar in blogland. Ik zie graag stofje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. mooie stofjes! en natuurlijk zou ik daar dolgraag een metertje van willen hebben, mijn voorkeur gaat uit naar stofje 3.

    Ik ben volger en plaats een linkje op mijn blog...en nu duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. proficiat! Al één jaar.
    Ik vind stofje 3 heel mooi, ik zie er al een broekje of een rokje in.
    Ik ga je zeker volgen, maar een blog heb ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Superstofjes, maar tussen stofje 3 en 4 kan ik geen keuze maken.
    Ik ben volger
    en ik plaats ook een linkje op m'n blog

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw... wat een leuke blog.
    Kom hier zo via via terecht en dan zie ik ook meteen zo'n leuke give away :o))
    Dus je hebt er alweer een volgertje bij!
    Ik plaats natuurlijk ook een link op mijn blogje want voor stofje nummer 3 wil ik wel mijn best doen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gefeliciteerd ! Allemaal leuke stofjes, moeilijk om te kiezen, maar ga toch voor nummer 3.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuke blog, ik ben maar meteen volger geworden. Proficiat met het eerste jaar! En met deze give-away wil ik meedoen!
    Ik vind stofje 3 het leukst. Aan de reacties te zien ook de populairste!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gelukkige verjaardag!

    Ik waag graag mijn kans voor stofje nr 5. Ik volg je al en zet ook een berichtje op mijn FB en plaats een link op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    *Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gelukkige blogverjaardag! (Opeens valt het mij te binnen dat ik die van mij ook helemaal vergeten ben *shame on me*)

    Ik volg je blog nog maar pas en al meteen zo een leuke give away! Ik vind stofje 3 en 4 eigenlijk het leukst!
    Ik heb een linkje op mijn blog gezet: http://misspatee.blogspot.be/p/toffe-give-aways.html

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Waauw, geweldig! Ik ben fan van 3 en 5. Als ik zou winnen, mag je kiezen ;-)
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik zou zeggen, doe vooral verder want ik kom hier heel graag kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Stofje vijf! Kwiiiijl!
    Maar vooral: hieperdepiep!
    En: ik volg

    BeantwoordenVerwijderen
  65. mooie stofjes,
    mijn favoriet is 2.
    Ik volg ook.
    Gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zag net je reactie op mijn give away! Leuk!
    Maar die van jou is ook errug leuk zeg!
    Weet bijna niet welke ik 't leukste vind...
    Uhm, stofje 2 dan maar, in het kader van de 'Oranjekoorts'
    (al heb ik daarzelf weinig last van).
    Ben volger geworden én heb je give away doorgelinkt! ;-)
    Succes! Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Gefeliciteerd! Ik doe heel graag mee voor stofje 4, dat zou een leuk rokje worden :-) Ik ga je graag volgen zal je op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe mee voor stofje 4! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Proficiat met je blogiversary. Graag reageer ik voor stofje 3. En omdat je blog zo leuk is word ik meteen een volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Proficiat met je eerste jaartje!
    Oh, heerlijk, stofje drie! Ik doe graag mee! En ik volg je al een tijdje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Congrats!
    Enne als reageerder 12671514 doe ik graag mee voor den 1, 3 of 4 ;-)
    Volger was ik al, en de link blinkt op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Je hebt er een nieuwe volger bij. Via via kwam ik hier terecht en ik zie dat wij van dezelfde dingen houden, leuk!

    Ik doe graag mee voor stofje 3 (alhoewel ik 4 en 5 ook leuk vind, haha) en zal ook een link op mijn blog opnemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ik doe graag mee! ben ook net volger geworden. Stofje 3 of 4 vind ik wel mooi :) en proficiat met je eerste blogjaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Proficiat met je blogverjaardag! En wat een supergive-away doe jij ,seg! Ik doe zeker en vast graag mee, stofje 4 is geweldig, alhoewel het moeilijk kiezen is tussen al dat moois.
    Een volger was ik al, en ik zet meteen een link op onze blog.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  75. volgen check! berichtje hier, bij deze, check!
    een blog... heb ik helaas niet

    maar ik doe graag mee voor stofke 3, of 4 of 5. maakt niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. zoveel mooie stofjes...Ik ben nog niet lang in 'blog-land' en het is super leuk de give-away te ontdekken.
    Ik heb gezien dat jij ook mijn blog volgt! (en al een leuke reactie geplaatst hebt ook)

    Graag doe ik mij voor een stofje, mijn voorkeur: 3 of 4

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Van harte gefeliciteerd hoor. En eigenlijk ga ik overmorgen naar in de Beer, maar ik waag toch mijn kans voor stofje 3, daar zie ik meteen een jongenshemdje in. Ik ben volger geworden en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Je hebt toen een mooie buit gekocht! Ik doe graag mee voor stofje drie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat! Ik doe graag mee voor stofje 3. Je hebt een heel mooie blog, daar word ik graag volger van!
      Groetjes, creazusje An

      Verwijderen
  79. Ik doe natuurlijk graag mee, stofje 4 heeft mijn voorkeur. Ik wordt ook direct volger van je leuke blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik doe graag mee! Ik vind stofje 5 het allermooist. Al vind ik de anderen ook mooi...
    Ik ben een volger en ik laat reclame achter op mijn blog...
    Duimen maar dat ik win...

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een leuke blog, ik ga je ook volgen!
    Ik vind stofje 4 het leukste!
    Ik ga ook meteen bij mijn laatste berichtje op mijn blog een melding maken naar u :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ik doe graag mee voor het leuke stofje 4 !

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  83. ooooh-hoho! Ik doe mee voor stofje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Proficiat! Ik doe graag mee voor stofje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Een leuke blog! Kikker is geweldig! en nog een leuke give-away ook! Van bloemetjes word ik altijd helemaal gelukkig dus ik doe graag mee voor stofje 1.
    Groetjes, Katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh, leuke give away. Ik ga helemaal voor stofje 4. Volger geworden en ik maak reclame aan de zijkant van mijn blog. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik volgde je al even maar zag nog niet officieel!! Nu wel! Ik doe graag mee! En maak reclame op mijn eigen blog

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Deze kan ik niet laten schieten.
    Ik plaats meteen ook een link op fb, en werd volger.
    Ze zijn allemaal tof, maar moest ik mogen kiezen, dan kies ik voor stofje vier.
    En nu, NU wil ik ook naar In den Beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Zo'n schoontjes! Proficiat met je blogverjaardag ('t is leuk hé, dat bloggen). Ik doe graag mee voor stofje drie. Ik werd volger (deed dat al via reader) en plaats een link op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hiephiep Hoera!! Drie dikke virtuele blogkussen. En zo'n toffe weggever zeg! Ik waag mijn kans, ik val helemaal voor voor 3, maar de andere zij ook fantastisch. Ik moet deze zomer toch dringend eens een uitstapje doen naar Harelbeke peins ik. Jammer dat dat niet naast de deur ligt! Ik volg je al een tijdje, zet een linkje op mijn blogje bij de weggevertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Proficiat met je 1 jarige blog. De mijne bestaat ook sinds 2 maart 2012. Ik ben met hetzelfde idee gestart als jij, van we zien wel of ik dit leuk vind.
    Ik wil graag meedoen voor stofje 4.

    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Oh ik doe mee voor stofje 4 of 5! Geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Je link staat ook op mijn Blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik linkte, ik volg, probeerde al 3 keer dit berichtje te schrijven maar nog nooit gelukt. Bij deze: poging 4. Voor nummer 3. En merci hé, voor een jaar schone maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Happy blogverjaardag!!! En op naar de volgende ;-). Ik doe héél graag mee aan je super give-away en waag graag mijn kans voor stofje 3. Ik ben al volger en zet ook een link op mijn blog!
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hieperdepiep! Ik ga voor stofje 4! Wat moooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Leuk! Je mag me altijd verrassen met stofje 3 of 4! Ik ga nog een berichtje of link plaatsen.
    Wij lieveheersbeestjes steunen mekaar ...

    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Dikke blogzoenen! Ik waag graag mijn kans voor nummertje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. wauw, goed bezig zeg!
    ik doe mee voor nr 3.
    ik volg en plaats een link om men blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Proficiat met je blogverjaardag!
    Heel leuke give-away. Ik doe mee voor nummer 3

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Dank zij je give-away ontdekte ik je blog, je hebt er weer een volger bij ! Stofje 1 heeft mijn voorkeur, ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. En er staat een linkje op mijn blog (maakselsCarlaK.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik doe mee. ik ben vooral gek van stofje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Happy blogday! Ik vind stofjes 4 en 5 geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. oh ze zijn allemaal mooi! Stofje 3 vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. geweldige stofjes, en als stofjes verslaafde kan ik deze kans niet voorbij laten gaan!
    Stofje vier is mijn lievelings!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  107. couture giraffe16 juni 2012 om 11:51

    Geweldige stofjes! En een leuke blog!!! Proficiat met het eerste jaar! Mocht de onschuldige hand voor mij kiezen: stofje nr 5

    BeantwoordenVerwijderen
  108. GefeliciTAART! Ik doe graag mee voor stofje 3 of 5.... Gr Mriska

    BeantwoordenVerwijderen
  109. heppieeeeeee!!!
    ik doe heel graag mee met de leuke give-away!!
    stofje is mijn grote favoriet!! ik denk dat ik al volger ben, maar als dat niet zo is, dan doe ik dat nu vlug evekes!!
    bedankt!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  110. ja allo, dat is nog eens een give-away!! Ik denk dat de meesten kiezen voor stofje 3, ik ook maar met stofje 1 zie ik me ook wel iets doen! Proficiat met je jaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Heel leuk :-)
    Ik ben pas actief in blogland.
    Een dikke proficiat. Stofje 4 draagt mijn voorkeur weg. En ik wordt volger !
    Lie, van regimsansel.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Heel leuk :-)
    Ik ben pas actief in blogland.
    Een dikke proficiat. Stofje 4 draagt mijn voorkeur weg. En ik wordt volger !
    Lie, van regimsansel.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Op het moment lukt het mij niet om te bloggen maar blogs lezen des te meer. En die van jou die wordt elke keer weer opnieuw bekeken;)
    Het is dan ook een heerlijk blog.
    En als normaal stille lezer doe ik voor deze stoffen toch mijn mond open;)
    Ik hoop dat ik bij deze een kans maak, ik geloof zelfs 3? (volger,fb en reactie?)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Proficiat met je 1-jarig bestaan!!!! :-)
    Ik doe graag mee voor stofje 3, en ik ben al volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Proficiat met de blogverjaardag!

    Ik doe graag mee voor stofje 4!
    Ik werd net volger en ik ga je nu linken op mijn blog!

    Grtjs
    fijn.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  116. heyhey , ik doe dolgraag mee voor stofke nummer 5 en word meteen volger

    BeantwoordenVerwijderen
  117. hallo, heb me vlug volger gemaakt en ding maar al te graag mee voor stofje 4, of....ik vind ze eigenlijk allemaal best mooi.
    Trouwens: proficiat met je 1-jaar Bloggen! Doe zo verder en verras ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Super leuke lapjes :-) Ik wil als volger graag meedoen voor 3 en 4! Moet nog uitzoeken hoe ik handig andermans give-away's op mijn blog kan plaatsen, ben al bij dat ik sinds gisteren een volgersbutton heb! Zelf gisteren ook een 'give-away' geplaatst. Misschien vind je het leuk om mee te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Gelukkige verjaardag!

    Ik ding graag mee voor stofje 3 of 4!
    Zal mezelf eens moeten verwennen met een bezoekje aan in den beer als ik dit mooie lapje niet win.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Gevonden via via via ... ! En ben ik effe blij! Ik probeer ook graag een minikansje te wagen, wie wil er nu niet graag zo'n leuk stofje. Ik vind het eerste stofje het leukst. Bij mij loopt er ook nog een give-away, misschien lijkt het je wel wat! Proficiat in elk geval met je 1-jaar bloggen, het is inderdaad echt de max! Ik ben dus je nieuwste volger en het linkje wordt nu op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wauw, waarom hebben wij hier geen 'in den beer' ;-)
    Ik doe héél graag mee voor nummer 1 en nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Proficiat, leuke stofjes. Ben net zelf begonnen met naaien dus extra stof komt altijd van pas :) Graag stofje nr 2 (heb je ook meteen gevolgd, ben benieuwd)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ben een beginnend naaister en maak kleertjes (of probeer het althans) voor mijn schat van een kleindochter. Het zou reuzeleuk zijn haar te zien rondlopen in stofje 4.
    Juist vandaag je blog ontdekt. Merk dat er op internet bij de bloggen van naaisters veel inspiratie op te doen valt. Je ziet mij zeker terug op je blog!
    Daar ik een beginnend blogsterverslinder ben vraag ik mij ook af hoe ik moet "volgen".

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi MiaH, volgen kun je ofwel via Google Reader (dat ik verder zelf niet ken, dus daar kan ik je niet bij helpen), ofwel door een account aan te maken bij blogger - dat kun je ook zonder dat je daarom zelf moet bloggen - en dan via je leeslijst daar blogs toe te voegen die je interesseren.
      Hopelijk helpt deze uitleg je!

      Verwijderen
  124. Wat een leuke blog heb je !
    Proficiat ermee !
    Ik wil jouw blog graag volgen.
    Mag ik meedoen met de give-away ?
    Stofje 4 zou hier welkom zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ook ik doe mee, ik volg je ontzettend leuke en inspirerende blog. Ik ga voor stofje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wat een leuks zeg ! Via via via ontdek je echt de leukste blog, ik word er blij van. Enne de stofjes, allemaal leuk, hoe te kiezen?
    uuuuuh stofje 5 denk ik dan.
    Ik zet een link op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. oh wauw super mooie stofjes, ik wil ze allemaal :-) maar het allerliefste stofje nr 3…
    Ik ga je zeker beginnen volgen!!! Ik plaats ook een linkje op mijn blog en group op facebook, extra kans om te winnen olé!!!
    Ook altijd welkom om eens te piepen bij mij …

    groetjes madame Volt
    http://madamevolt.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Proficiat! schone vondsten heb je daar, ik duim voor 3 of 4.... grts!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Oh, schoon! Allemaal,maar in het bijzonder stofke 4! Ik doe dus graag mee! Mooie blog ook enne: proficiat met je verjaardag! Hieperdepiep!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Waw! Waarom vind ik nooit zo'n mooie stofjes! Prachtige blog trouwens ik leer hem nu pas kennen! favoriet:1

    BeantwoordenVerwijderen
  131. leuk, ik doe graag mee en ga voor stofje 5. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ow wow wat een leuke stofjes! Dat wordt ienemiene mutte doen voor een keuze......stofje 5 dus.
    Je hebt er zeker een volger bij (én ik kom terug!), ik zet een linkje op mijn blog én ook ik heb een Give Away...

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wauw, ik ga voor stofje 4! :-)
    Je hebt er sowieso een volgertje bij vanaf nu haha :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hiep hoi! Ik doe mee voor stofje drie en je hebt er een volgertje bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Dat is leuk! Het zijn allemaal mooie stofjes, maar ik ga voor stofje 3. ik ga je ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Mooie stofjes! Ik doe heel graag mee voor het vierde stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Super! ik vind stofje 3 de leukste!
    en ik volg je nu ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. ik ga voor stofje 4, deed mezelf deze NM een naaimachine kado ;-)
    Ik zal je linken op mijn blog!
    en ik volg je al een tijdje, maar zie nu pas de give away, bijna zonde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Stofje 1 en 4 vindt de kroost het mooist, dus voor eentje ervan doe ik heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ten eerste gefeliciteerd met jullie verjaring ;-) Ook ik zou graag mee doen met de verloting, en dan vind ik stofje 4 het mooist, Groetjes van Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ik heb net je blog ontdekt en volg hem graag!
    Prachtige stofjes! Vooral stofje 4 vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Very nice gift, I hope for the best.
    I like 4. fabric.
    I'm a follower, and I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  143. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I like NO.5.
    I am follower
    I post in my sidebar
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ja leuk! Ik waag ook een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Haha, ik zie dat ik net te laat ben :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik maak graag kans op stofje nr 4. En ik heb een nieuwe blog ontdekt! Ik volg ja vanaf nu ook op de voet.

    BeantwoordenVerwijderen