maandag 3 februari 2020

Pyama time

Ik postte hier al zoveel pyjama's dat ik geen originele titel meer kan bedenken - jullie zullen me de herhaling van de titel van dit blogbericht dus wel vergeven, hoop ik.

Wreed origineel is de pyjama op zich ook al niet, trouwens. Het Wolf-patroon stelt nooit teleur, ook deze keer dus niet.


De coole tijgertricot kocht ik in de uitverkoop van Kiwi Fabrics, toen al met het doel er een pyjama uit te maken, een plan dat zoals gewoonlijk op de lange baan werd geschoven. Ik ben heel content dat het er nu toch van kwam!


Zien jullie dat trouwens ook, dat hij zo gegroeid is, die kleine man van ons (met zijn 101cm voor een 6,5-jarige mag dat "kleine" gerust nog even blijven staan, haha)?



Wonder boven wonder wilde hij deze keer zelfs meewerken aan de fotoshoot, en dus kan ik jullie mijn eerste naaisel van dit jaar in schoonheid presenteren. Meer van dat, als het van mij afhangt!


7 opmerkingen:

  1. Een top stuk deze pyjama en wat een fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh, zo lief! En de pyama is ook mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND !!! Foto's ook nu weer zeer geslaagd !!!
    Is inderdaad een zeer dankbaar patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker in schoonheid, hele mooie foto's! en mooie pyama natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And making money online using it is as simple as 1..2..3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    Do you want to start making money??

    The solution is right here

    BeantwoordenVerwijderen