donderdag 17 mei 2018

Succesrecept (Billie #12 en #13)

Mijn recentste naaisels raken niet snel genoeg gefotografeerd, maar gelukkig heb ik nog wel wat foto's om uit te putten. Billie blijft hier het absolute toppatroon, en voor het voorbije seizoen rolde er nog een tweetal vanonder de overlock - beide op basis van reststukken die ik twee jaar geleden toegestuurd kreeg na mijn oproep.


Ik weet al lang niet meer van wie ik dit mooie stukje toegestuurd kreeg, maar zoals jullie zien liet ik het veel te lang in de kast liggen. Een heel voorpand kreeg ik er niet meer uit. Niets dat niet met wat voorpandverknipwerk opgelost raakte, gelukkig.

Jullie zullen het trouwens met deze ene foto moeten stellen, want Ernest was niet zo opgetogen over mijn zoveelste camera-aanval...



En ook de tweede Billie die hier een tijdje geleden het licht zag, wilde hij blijkbaar liever niet voor de eeuwigheid vastgelegd zien. Welgeteld één foto heb ik kunnen maken :-)


Ook van deze monstertjes weet ik niet meer van wie ik ze kreeg. Ik combineerde ze met een donkergrijze mêléetricot.

Gelukkig dateren deze foto's alweer van een tijdje geleden, en ben ik ondertussen alweer met Billiekes met korte mouwen aan de slag. Maar daarover later meer!




------------------------------------------------------------------
Patroon: Billie van Zonen09
Stof: Alles uit de stoffenkast 

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2018
In (gekocht en gekregen): 24
Uit (verwerkt en verkocht): 16
Nee, die weegschaal helt niet naar de goeie kant over... er wordt aan gewerkt :-)


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is die jongen van jou ! Laat maar komen die Billies met korte mouwen ! En die eerste foto is er absoluut eentje om in te kaderen, met een gouden randje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste foto met dat hoedje, zalig is die!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar wel gelijk goed raak die fotos, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Maar toch hoera voor Billies met korte mouwen;-)

    BeantwoordenVerwijderen