donderdag 12 december 2013

Klikkerdeklik

Het is niet van mijn gewoonte, maar ik ga jullie toch eens om een gunst vragen. Een kleintje. Niet veel moeite, maar het kan veel betekenen.

ING is bezig met een actie waarmee de bank verenigingen wil steunen. Hoe meer stemmen, hoe meer kans dat de vereniging in kwestie ook effectief geld zal ontvangen.

Een van de verenigingen die kans maken is Downsyndroom Vlaanderen. Onnodig te zeggen, vermoed ik, dat ik die vereniging een warm hart toedraag. Wij hebben veel gehad aan het welkomstpakket, aan de babbel met een contactouder, en de daaropvolgende praatavond met andere ouders van jonge downkindjes. Met sommigen blijf ik zelfs contact houden, al na één ontmoeting. Samen sterk.

Willen jullie dus even gaan klikken op de volgende link? Al wat je daarna moet doen is je e-mailadres opgeven, en that's it.

Vandaag is de laatste dag, dus elke stem extra telt!!


Dankjewel!


10 opmerkingen:

  1. Met veel plezier gestemd!
    Wij hadden enkele maanden geleden een afwijkende screening, maar de vruchtwaterpunctie bevestigde een kindje zonder het downsyndroom. De angst en de vragen over de toekomst die ons toen om het hart sloegen, vergeten we nooit meer...
    Jullie doen dat super met jullie ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pagina werkt niet bij mij...
    Ik zal vanavond nog eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij werkt niet bij mij. Maar er zijn hier nog blogs waarop ik wel kan meelezen maar niet kan reageren :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gestemd!! Na twee keer klikken op de link werkte het perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik klikte en vulde het eerder deze week al in en dacht bij het invullen ook aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen