vrijdag 6 februari 2015

Nog slaapgerief

Het wordt hier stilaan een traditie, dat ik voor de winter voor Lilith een heerlijke zachte pyama maak. De voorbije jaren gebruikte ik al tweemaal hetzelfde patroon, en dat haalde ik ook deze keer weer boven. Dat versneden voorpand, ik blijf ervan houden.


Over de stofjes ben ik zelf niet al te content, maar ik probeer wat van Use what you have te doen tegenwoordig, en dus moest ik eerst deze gebruiken voor ik van mezelf nieuwe stofjes mag zoeken. En met die roze achtergrond voor de poezen is het hier sowieso scoren - big time.

Even normaal doen zat er tijdens deze fotosessie niet in...


... alhoewel ze toch, héél even, van model spelen wilde doen.



Patroon t-shirt: Ottobre 1/2006 (maat 110)
Patroon broek: Jump broekje, Ottobre 1/2008 (maat 110)

19 opmerkingen:

  1. Leuk hoor en heerlijke stash busting projecten die pyjamas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ziet er een heerlijk pyjamaatje uit om te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie de gelijkenissen al tussen onze dochters... ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie pyjama. ga ik in de krokusvakantie ook werk van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! 3 stofjes zo bij elkaar maakt het echt mooi af hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! 3 stofjes zo bij elkaar maakt het echt mooi af hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig toch, hoe ze haar leuke nieuwe pijama showt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Use what you have? Dat past prachtig samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh! Dat zou hier ook scoren zijn. Roze en poezen is een topcombinatie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, ha, mag ik dit verslagje kopiëren, de foto's heb ik al ... Alleen kan ik niet spreken over een versneden voorpand, en dat vind ik nu juist wel heel mooi! Maar daar is het nu te laat voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe pyjama! Staat al lang op mijn lijstje maar komt er precies nooit van om te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, zo gezellig & tradities die moet je inderdaad in ere houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel schoon slaapgerief! Zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet direct een stof die ik zou kiezen om als kledij te gebruiken, maar als pyjama is die wel geweldig hoor! Zou hier ook scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lijkt erop dat geslaagd project 1 gearriveerd is!

    BeantwoordenVerwijderen