donderdag 15 oktober 2015

Bloggers for life

Ik vertelde hier al dat ik blogland zo'n mooi land vind. De inspiratie en gelijkgestemdheid die je er kunt vinden, maar ook het delen van lief en leed. Ondertussen zijn we alweer meer dan twee jaar verder, en dat gevoel is alleen maar sterker geworden.

En nu wordt die solidariteit nog wat verder gedreven. Op een avond in september werd ik out of the blue (alweer!) toegevoegd aan een nieuwe FB-groep, en voor ik wist wat er gebeurde, maakte ik deel uit van een groep van een 50-tal naaiblogsters die samen iets voor Music for Life willen doen. De komende weken worden heel wat prachtige, handgemaakte stukken genaaid en geveild, en iedereen kan, door een lotje te kopen, een kans wagen om zijn favoriete stuk te winnen.



Meer informatie kunt op de blog van Liezewiezewoes vinden. Zij lanceerde het idee, en vormt nu samen met Sarah van Khadetjes de drijvende kracht van de actie.

Dus kunt u niet naaien, maar wil u toch ook wel eens zo'n mooi, uniek, handgemaakt stuk in uw kast of die van de kinderen hangen hebben? Zegt een handgemaakte slaapzak of ander accessoire u wel iets? Kunt u wel zelf naaien, maar hebt u idolen in blogland van wie u maar wat graag een stuk wil kopen? Of voelt u er gewoon iets voor om het goede doel te steunen, en lijkt deze manier u wel iets?
Hou dan zeker de blog van Liezewiezewoes in de gaten! Of vind de Bloggers for life - pagina of Facebook leuk, en blijf zo op de hoogte.

En zo maken we er met zijn allen een warm najaar van.


6 opmerkingen: