vrijdag 20 april 2018

Sweater weather (7)

Eentje voor mezelf, deze keer. Dat twinnen vinden we hier wel leuk, dus gebruikte ik nog eens dezelfde stof voor dochterlief en mij. Haar versie zagen jullie al in mijn vorige post, ziehier die van mij.


Ik koos voor het (gratis!) All Weather Sweater patroon van Eva Maria, en maakte een small. Die valt nog steeds redelijk breed, maar ik vind hem zeker draagbaar zo.


De schuine zijnaden komen in mijn versie niet duidelijk, misschien dat ik bij een volgende versie toch een paspel ertussen steek.

De applicatie vergde ook deze keer weer heel wat zoekwerk. Ik vind het zo mogelijk nog moeilijker om voor mezelf iets passends te vinden dan voor de kinderen. Uiteindelijk kwam ik op Pinterest deze double face tegen. Ik koos een zachte grijze kleur die ik perfect bij de stof vind passen.


Et voilà, ook mijn eigen kleerkast is weer een sweater rijker.


------------------------------------------------------------------
Patroon: All Weather Sweater - By Eva Maria
Stof: See You at Six - Playtime Solid Amberlight Roze

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2018
In (gekocht en gekregen): 16
Uit (verwerkt en verkocht): 10
BewarenBewaren

5 opmerkingen:

  1. Amai, ik moest al goed kijken om de gezichtjes te herkennen! Supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het duurde even vooraleer ik die 'double face' zag, leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh tof, die double faces, ik had dat helemaal niet door! En als de S zo ruim voor je zit dan moet jij wel een erg fijn madammeke zijn ;-) De kleur staat je super trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, de applicatie maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei toffe applicatie! en ik ben ook helemaal verkcoht voor de kleur van deze sweater stof. Knappe aanwinst voor je kleerkast!

    BeantwoordenVerwijderen