maandag 6 augustus 2018

Skip the Rope - ook al een sequel

Toen ik jullie mijn eerste Skip The Rope - shortje presenteerde, zei ik al dat dat stofje eigenlijk niet mijn keuze was. Zelf koos ik, op hetzelfde moment en een beetje tegen de goesting van dochterlief, een ander stofje met eenzelfde shortje in gedachten. Dat ik hierbij nogal beïnvloed werd door de vele prachtige "bladerige" exemplaren die mevrouw Khadetjes zelf presenteerde vorig jaar, moge duidelijk zijn.


Ik was eigenlijk van plan om - so typically me - deze tweede Skip the Rope door te schuiven naar volgend jaar, wegens nog zo ongelooflijk veel naaiplannen, waarvan vele sneller te realiseren dan dit. Maar dit stofje lag toch echt elke keer ik de kast opende zo mooi naar me te lachen, dat ik uiteindelijk toch maar begon te knippen. Ik koos deze keer voor de rechte pijpjes met plooitjes, en aangezien bij de vorige versie de 134 zo goed paste, moest ik daar nu niet over twijfelen - dat is alvast een groot voordeel van sequels naaien :-)


Ik ben eerlijk waar helemaal wég van dit shortje. Moest ik durven, ik maakte een exemplaar voor mezelf in dezelfde stof. Helaas is dochterlief nog altijd niet helemaal overtuigd, al draagt ze het wel, oef.



------------------------------------------------------------------
PatroonSkip the Rope - Mind the Whale
Stof: Yopal - Stof op Zolder 

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2018
In (gekocht en gekregen): 30
Uit (verwerkt en verkocht): 30


8 opmerkingen:

  1. Ik zou durven vrouw, een exemplaar in deze stof voor mezelf ;). 't Is alleen dat ik niet binnen de matenrange pas of ik was al bezig! Laat het dus duidelijk zijn dat ik héél erg fan ben van dit mooie maaksel - gek dat ze er niet zot van is, dochterlief draagt haar bladerige exemplaren quasi voortdurend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hippe short! Ik zou direct in die stof eentje maken vr mezelf.... zonder enige twijfel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi shortje! Gelukkig wil je dochter het toch dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg!! Jammer dat ze niet helemaal overtuigd is, want het is echt leuk!! Misschien heeft het gewoon wat tijd nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk short-je! Gelukkig wil ze het alsnog dragen. Oef!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet twijfelen, voor jezelf ook eentje maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou ook niet twijfelen, volgens mij zou dat prachtig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen