dinsdag 7 april 2020

Go bananas, gorilla

Jaja, in die oude doos van mij, daar zitten nog wat pareltjes in. Zoals ook deze. Heel simpel hoor: twee Rocco's in twee pareltjes van SYAS - beide op zijn lijf geschreven.


Het zit zo: ik zeg al wel eens dat hij mijn kleine aapje is, en tja, "go bananas", dat spreekt al helemaal voor zich zeker?


Ik zei het al eerder: truien voor Ernest kopen is heel moeilijk geworden omdat de mouwen standaard véél te lang zijn. Voor deze Rocco's moest ik 2cm van de mouwen afdoen, dus dat valt nog mee. In winkelexemplaren is er al snel 5cm te veel mouw. Met deze twee exemplaren was hij er zonder veel moeite weer twee rijker. Nu en dan een ieniminie-bandwerkje kan geen kwaad.


Rocco, Ernest en ik, wij blijven goede maatjes!!


5 opmerkingen:

  1. Zeer mooi !!! De kleuren staan hem !!!
    Schattig toch om af en toe zo'n lief aapje in huis te hebben !?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De snelste en eenvoudigste manier om je ex-minnaar, vrouw of echtgenoot binnen 12 uur zonder enige vertraging terug te krijgen. Ze houden van je en koesteren je Dr. Sacre, hij is een geweldige betoveraar hij bracht mijn ex-minnaar terug die het uitmaakte met mij 8 maanden geleden, nu houden we meer van elkaar en koesteren we elkaar meer dan wat ook ter wereld neem contact op met Dr Sacre op e-mailadres sacretempleofpower@gmail.com of WhatsApp of bel hem +2349076034359 voor hulp als je je geliefde mist

    Andrea Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hoeft niet te wachten tot ze bij je terugkomen, als je van ze houdt en zoveel om ze geeft, neem dan contact op met Dr. Sacre voor hulp om je geliefde of ex-geliefde terug te brengen die het uitmaakte, als je van ze houdt, dat wil zeggen geen egoïsme ze houden eerder van je misschien was het een klein misverstand dat een probleem in je relatie veroorzaakte, Dr Sacre bracht mijn ex-man terug en vandaag zijn we één grote gelukkige familie, hij houdt van koester onze familie hij is gestopt met vreemdgaan via Dr Sacre hulp , Dr Sacre is de beste spreukgebruiker om mee te praten, hij geeft je het beste advies en helpt je om je relatie met je partner te herstellen via de onderstaande details
    E-mailadres: sacretempleofpower@gmail.com
    WhatsApp of bel: +2349076034359
    Ik deel dit om anderen te helpen en heeft anderen hulp gekregen door hun getuigenis

    mevrouw Claudia Michalski

    BeantwoordenVerwijderen