zaterdag 20 augustus 2011

Rimpelrok

Vorige week was het dan eindelijk zo ver: ik zou een rimpelrokje maken voor Lilith. Dankzij de geweldige handleiding van Meisjesmama zag ik het volledig zitten om eraan te beginnen.

Ik werkte er wel wat langer aan dan de vooropgestelde 2,5 uur, en dat lag grotendeels aan mijn gefoefel met de rits. Ik had er nog nooit een zelf ingezet (in de les wel, maar dan word ik daar zo bij begeleid dat ik vergeet er zelf bij na te denken...), en dat lukte dus niet echt fantastisch. Ze is er uiteindelijk ingeraakt, maar ik denk dat er volgende keer in de les toch wat beter op ga letten hoe je dat nu eigenlijk juist doet.


Alhoewel Lilith in oktober 2 wordt, besloot ik, toen ik de afmetingen zag, om toch maar het maatje voor 1à2 jaar te maken, en maar best ook: het is ruimschoots groot genoeg!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! De rimpelrokjes zitten toch mooi. Ik maakte er ook al enkele!
    Jouw meid staat er prachtig mee! Leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap zeg!!!Zou ik ook nog eens willen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had zelfs helemaal niet door dat het stofje ook 'tzelfde is (in een ander kleurtje).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is een schoontje! Mooi stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen