zondag 16 april 2017

Fly like an eagle... (Billie #11)

Misschien zagen jullie in mijn vorige post de kleine fotobomber al passeren. Ik haalde vorige week een Billie uit de kast die ik nog niet had geblogd, en tijdens de fotoshoot voor de Imme van Lilith, maakte ik ongemerkt ook wat foto's van kleine broer (waarschijnlijk zitten jullie niet echt te wachten op de zoveelste Billie, maar soit).


De arenden werden me opgestuurd door Eva van eva maria. Ik had niet genoeg in de hoogte om er een voorpand uit te halen, maar wel genoeg om er nog twee mouwen uit te krijgen - toch handig soms, dat Ernestjes armen en benen zo kort zijn :-) Het is ook weer eens iets anders, de print op de mouwen i.p.v. op voor- en achterpand.

Om het voorpand wat minder saai te maken, flockte ik er de arend van de print op. Hij had iets hoger mogen hangen, die arend, maar dat mag de pret niet bederven.


Et voilà, veel meer heb ik daar niet over te zeggen. De volgende reeks Billiekes worden er weer met korte mouwtjes, hoera!


 Patroon: Billie, Zonen 09
❦ Stof: arenden van Eva, donkerblauwe mêlé tricot bij Stof op Zolder

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2017
In (gekocht en gekregen): 15
Uit (verwerkt en verkocht): 15

9 opmerkingen:

  1. Schattigaard dat dat is! En hoera voor Billies met korte mouwen, ik ga daar dan ook eens aan beginnen. Je weet wel, daar tussen alle andere naaiplannen door :-p.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. keistoer met die arend op z'n buik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool met die geflockte arend! Ik gebruikte het stofje ook ooit voor een jongenssweater :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch! Ik vind die arend prima zo, en Ernest blijkbaar ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen