dinsdag 11 december 2018

Isa-sweater

Kijk, het is niet dat dat kind sweaters nodig heeft. Eerder integendeel. De sweaterplank in haar kast puilt uit, maar ik kan simpelweg geen neen zeggen tegen al die mooie stoffen en patronen uit eigen land.


Ik kocht de Playtime Solid Dyna Blue van See You at Six eigenlijk voor mezelf, maar maakte er uiteindelijk een sweater voor dochterlief mee. Voor de V gebruikte ik een restje Playtime Drips (van onze twee Norino's), en bejubelde inwendig de fantastische combineerbaarheid van de stoffen uit de verschillende Playtime-collecties.


Dat Isa-patroon, dat beviel me wel. Die V stikken vond ik niet zo simpel, en helemaal recht onder elkaar staan de toppen niet, maar ik besloot dat het zo ook goed genoeg was en liet het erbij. Volgende keer nog beter, denk ik dan maar.

Ondertussen ligt er een Isa voor mezelf op de kniptafel, eens zien of het patroon ook voor mij zo'n goede pasvorm heeft - to be continued...


------------------------------------------------------------------
Stof: Playtime Solid Dyna Blue en Playtime Drips

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2018
In (gekocht en gekregen): 45
Uit (verwerkt en verkocht): 43

7 opmerkingen:

  1. Dat is ook gewoon een tof model he, voor groot en klein. Keileuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe sweater, daar kan je er ook gewoon niet genoeg van hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleuren zijn inderdaad wauw samen. En met een sweaterdochter moet je ook sweaternaaien hé, dat moet gewoon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi, hier viel die sweater voor Ida zo groot uit, hoewel ik de juiste maat nam. Als ik jouw exemplaar zie, heb ik weer zin in een Isa sweater (maar dan kleiner ;))

    BeantwoordenVerwijderen