dinsdag 20 augustus 2019

"Niet te lang hé, mama"

"Niet te lang hé, mama." Dat was de reactie toen ik dochterlief liet weten dat ik de stof die ze vorig jaar koos eindelijk tot een t-shirt zou verwerken. Het is hier tegenwoordig al crop top wat de klok slaat, en ik wist dus ook meteen waaraan me te houden.


En dus...
... nam ik het patroon van de Trop Top over volgens de maattabel: breedte 8 jaar, lengte 9 jaar.
... stak ik de t-shirt in elkaar want hé, dat is toch sowieso een kort model, niet?
... en moest ik er daarna 6cm afknippen om uit te komen op de gewenste lengte.


Kort genoeg naar haar goesting, lang genoeg naar die van mij :-)

------------------------------------------------------------------
PatroonTrop Top van Ivanne.S
Stof: Hilco Trouble Skin 

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2019
In (gekocht en gekregen): 20
Uit (verwerkt en verkocht): 25

2 opmerkingen:

  1. heel mooi! en grappig om te zien hoe alles terugkomt, toen ik ongeveer haar leeftijd had moest het ook kort zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen