maandag 14 oktober 2019

Zomer...

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar - oh help - dit jaar heb ik het werkelijk ongelooflijk moeilijk met de omslag van het weer. De vele regen van de voorbije weken, de duistere dagen, ik wil ze niet. NIET. En dus zit ik wat vaker dan gemiddeld nog wat weg te dromen bij de foto's van onze voorbije fantastische zomer.

Want die zomer, en dan vooral onze reis, die waren echt memorabel. We trokken helemaal niet ver weg, niets exotisch of fabelachtigs, maar we vonden een Nederlandse vereniging die reizen organiseert voor gezinnen met een kind met een beperking, en trokken met hen naar de Bourgogne. Wat was me dat een verademing! Gewoon met ons viertjes op reis gaan, dat is voor ons geen vakantie, en we komen gegarandeerd terug thuis met meer stress dan voor we vertrokken. Niets van dat dit jaar! We genoten alle vier even hard, en kijken nu al uit naar volgende zomer. En dus, die foto's, daarbij begin ik telkens weer te glimlachen, want de herinneringen zijn o zo mooi en waardevol.

Maar bon, terug naar het échte onderwerp van dit bericht. Ik kom zo geregeld nog wat naaisels tegen die jullie scherm nog niet haalden, en hoewel de meesten van jullie al lang herfstnaaisels aan het showen zijn, kom ik hier dus nog wat zon presenteren.


De mosterd voor dit kleedje haalde ik bij SYAS zelf, die met deze stoffen net hetzelfde maakten. Die foto kwam voorbij op mijn scherm, en dochterlief plaatste prompt de bestelling voor "nét hetzelfde". Ik was eigenlijk initieel niet van plan deze stoffen te kopen, maar dat kind staat echt wel goed met geel, dus ik ben blij dat ze me op andere ideeën bracht.


Ik gebruikte het bovenstuk van Yfke van From Niki with Love, en de cirkelrok van de Solis van Sofilantjes. Het kleedje schopte het hier meteen tot favoriet van de zomer - samen met dat panterkleedje waar ze ook al zo gek van was.

Zo jammer, dat dit nu in de kast verdween... hopelijk kan ze er volgend jaar ook nog van genieten!

------------------------------------------------------------------
Patroon: Yfke van From Niki with Love
+ Solis van Sofilantjes
Stof: Beide van See You at Six

Mijn stoffenaankoopgeweten voor 2019
In (gekocht en gekregen): 22
Uit (verwerkt en verkocht): 28

4 opmerkingen:

  1. Die eerste foto Tine ♥♥♥
    Weet je, of het nu net hetzelfde als wat anders is, als jij het mag maken en het kind het wil dragen, dan is dat helemaal ok denk ik dan. Ze staat er trouwens prachtig mee, ik hoop dat het volgend jaar nog past!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt om wat zon op mijn scherm te toveren! Top-outfit en het rokje zal zeker nog wel even meegaan, elk jaar iets meer been, maar dat is wat elk jaar ook wat korter mag voor het meisje zelf.
    Hier begin ik toch hopen nog enkele weken met een fijn herfstzonnetje, graag in de Herfstvakantie als het even kan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's, ik wil er spontaan ook terug zomer van. en super dat jullie verlof voor allemaal zo genieten was.

    BeantwoordenVerwijderen