maandag 27 juni 2011

Aaaargh!

Ok, ik ben meestal niet de ordelijkste. Maar dit slaat toch alles...

Ik ben bezig aan een soort strand-zwembadkleedje voor Lilith. Gisterenavond paste ik het haar vlug, om er zeker van te zijn dat het "hoofdgat" (of hoe noem je dat?) groot genoeg zou zijn. Tot daar alles goed.

Vandaag - o mysterie! - is het kleedje gewoonweg verdwenen. Tijdens het middagtukje van ons klein piepowtje wilde ik de kap en het biaislint eraannaaien, en 't is onvindbaar. ONVINDBAAR. Ik bedoel maar, groot is het hier niet, dus ver kan het niet zijn. Ik heb werkelijk al op de meest idiote plaatsen gekeken, maar nope.

Beeld u mijn frustratie in. Die is groot, ja.

Nogmaals een bevestiging dat ik absoluut mijn eigen naaikamer nodig heb, alwaar ik alles dan zeer ordentelijk kan bewaren. Ooit. Hopelijk.

Fingers crossed dat ik hier ooit nog dat strand-zwembadkleedje kan komen tonen.

2 opmerkingen:

  1. It could be me ;). Zou zo op mijn blogje kunnen verschijnen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, hebben we allemaal last van hoor. Het moet snel vakantie worden.....

    BeantwoordenVerwijderen