maandag 16 juli 2012

Stolpplooirok

Het laatste project dat ik nog afwerkte op mijn oude Lewenstein, voor ik een dag of 10 geleden mijn nieuwe naaimachine kreeg: een stolpplooirok voor mezelf.



Een leuk bloemenstofje, en een patroon dat mijn naailerares op het einde van het schooljaar nog op mijn maat tekende.


Het was de eerste keer dat ik paspel gebruikte tussen tailleband en rokdeel, en ziet ne keer hoe schoon dat dat doorloopt! Ben er zelf content van.

En mijn nieuwe naaimachine? Een droom! Binnenkort meer..

14 opmerkingen:

  1. prachtig afgewerkt!!!
    zo'n stolpplooi s een groot succes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk...
    Ben al benieuwd naar wat eerst uit je nieuwe machine zal rollen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja zeg, en die blinde rits is bij u ook echt blind precies...misschien moet ik toch maar ne keer ergens les gaan volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit heb je zo bij elkaar!
    Tof gedaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit zeg! Ik wacht ook vol spanning op de nieuwe-machine-naaisels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé! Leuk om een ander met hetzelfde stofje aan de slag te zien gaan, een heel ander rokje als het mijne en toch hetzelfde stofje, leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen