zondag 1 juli 2012

Tromgeroffel en trompetgeschal...

... want ik moet hier nog twee winnaars aankondigen! Mijn give-away leverde mij heel wat fijne reacties en heel wat nieuwe volgers op, dus ik ben zeer blij. Zoveel had ik er eerlijk gezegd niet van verwacht.

Lilith kweet zich deze morgen zeer serieus van haar taak als kaartjestrekster...


 eerst beetje roeren in de kaartjes...



... dan kaartje kiezen en aan mama geven...



 ... en uiteindelijk kwamen deze twee winnaars uit de bus!


Gefeliciteerd, elisanna en fien!! Sturen jullie mij een berichtje met jullie gegevens? Dan doe ik jullie stofjes zo snel mogelijk op de bus.

En net vandaag won ik ook de give-away bij meidenmama, dus ikke blij!

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan alle winnaars, Piepow incluis !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte aan de winnaars, en veel plezier met je eigen pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raar ik volg je maar krijg geen bericht via mail ... Kan ik daar zelf iets aan doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk proficiat aan de winnaars en zelf veel plezier met je pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte voor de winnaars en jij ook gefeli, had ik al gezien, wat heb jij een geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de gelukkige winnaars.
    Jammer dat ik er niet bij was, maar ik had me ondertussen al eens laten gaan in den beer, met gelijkaardige stofkes als die van jou (eveneens aan een zeer democratische prijs, die kan je idd dus niet laten liggen).

    BeantwoordenVerwijderen