vrijdag 31 januari 2014

KCW # 4&5: niet veel soeps...

Niet veel soeps. Veel beter kan ik het niet uitdrukken. KCW en Piepow, geen goed koppel. Die nieuwe job, tja, veel energie en tijd blijft er niet meer over. Maar ik doe mijn best!

Gisteren was het niets - nada - noppes. Geen patroon of stof aangeraakt.

Vandaag plakte ik een patroon, en hoop ik de juiste maat nog over te tekenen vanavond. Als ik er dit weekend in slaag de stof te knippen en nog wat te stikken, zal ik al héél tevreden zijn!


9 opmerkingen:

  1. Daarom doe ik niet mee aan zulke uitdagingen... ik heb daar gewoon geen tijd voor. Tegen dat het 20u is ben ik plat en klaar om te gaan slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk lukt het dit weekend. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is vooral de bedoeling te blijven genieten, dus even loslaten ;)
    Je inwerken en lessen voorbereiden gaat nu even voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet veel soeps!?!
    Tijdens de week heb ik echt geen tijd om elke avond achter mijn naaimachine te kruipen. Als de kinderen in bed liggen moet ik nog lessen voorbereiden en toetsen verbeteren... Enkel woensdagavond kom ik aan naaien toe.
    Het is je dus vergeven! Een mens kan ook niet alles he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het uiteindelijke doel is toch dat we samen naaien voor de kinderen. En we 'proberen' dat een uurtje te doen per dag. Maar bij de meesten onder ons die (fulltime) werken en kinderen hebben, is dat ongelooflijk moeilijk. Maar dat houdt mij niet tegen om eraan mee te doen...Vooral blijven genieten, en wij blijven graag meelezen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, ook ik heb een super druk jaar op school met nieuwe cursussen. Heb ook moeten leren dat niets moet ... Ik denk dat je eigenlijk toch al goed bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben na de truien voor de kinderen ook niet verder meer gekomen dan patronen printen en plakken, en ik blijf daarbij ook twijfelen wat ik nu nog eerst zou proberen af te werken...
    Maar we zijn daardoor toch bezig met naaiprojectjes hé!
    Je hebt ook al twee mooie kleedjes gemaakt, en dat vind ik al heel wat!
    Ik probeer dit weekend ook nog iets af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neem je tijd, er is niets dat moet, behalve dan af en toe genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen