maandag 27 januari 2014

Kid's Clothes Week

Gisteren viel mijn oog op een aankondiging van een nieuwe Kid's Clothes Week. Een week lang elke dag tijd vrijmaken om te naaien voor Lilith en Ernest. Vorige seizoenen volgde ik ijverig wat er gebeurde, maar ik had nog nooit de moed om mezelf aan te melden en gewoon mee te doen.

Nu wel, dus. Ik schreef me zonet in, en off I go! Zal het me lukken, elke dag? Who knows. Maar ik doe mijn best - vandaag heb ik al een half uurtje achter de rug, dus het begint goed.

En jullie? Gaan jullie er ook voor?


kid's clothes week

5 opmerkingen:

  1. Jeej! Goeie. Benieuwd wat er gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe nooit mee met zo een dingen eigenlijk. En momenteel heb ik het jaar 2014 omgedoopt tot het selfish sewing jaar! Bloesje 1 voor mij is af. Vanavond op het programma: een nieuwe rok!
    Maar uiteraard ga ik de kinderkleerkast ook nog steeds vullen :)
    Maar jij alvast veel succes! Hup mooie dingen voor Lilith en Ernest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Telkens denk ik: next time!
    Alleen zit ik in een periode waarin ik geen druk op mezelf wil leggen, die komt meestal vanzelf al.
    Benieuwd naar je creaties! Veel fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whoeee... spannend, ik kijk al uit naar de resultaten!
    En geweldig... ik merk plots mezelf op, zo hier aan de rechterkant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja hoor! vandaag was het nog knippen, maar morgen begin ik te naaien! Benieuwd naar je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen